باز نشدن سایت با اینترنت گوشی
نوشته شده توسط : danial

گاهی باز نشدن سایت با گوشی به دلیل نداشتن اینترنت نیست . ممکن است مشکل اینترنت گوشی شما از تنظیمات گوشی باشد . برای بررسی تنظیمات گوشی ابتدا برای چک کردن قطعی اینترنت همراه خود ابتدا اطمینان حاصل کنید که در محدوده ی فعلی تان آنتن مربوط به سیم کارت مطلوب باشد. اگر این مورد صحیح است دیتای موبایل خود را روشن نمایید و به دقت کنید که عملیات دریافت و ارسال اطلاعات در آیکون بالای گوشی موبایل شما انجام می شود یا خیر . این موضوع کمک می کند تا بدانید آیا ارسال و دریافت اطلاعات از اینترنت همراه خود دارید یا خیر. در ادامه یکی از سایت های دلخواه را باز در مرورگر وارد کنید. اگر با خطای not found مواجه شدید یعنی اتصال اینترنت شما دچار مشکل است . برای چک کردن موضوع باید وارد تنظیمات گوشی خود شوید تا موارد مربوط به APN  یا Access Point Name گوشی شما بررسی گردد. توصیه می شود APN فعلی را حذف کنید و یک APN جدید به صورت زیر بسازید. لازم به ذکر است که تنظیمات ایجاد APN در گوشی های مختلف اندرویدی متفاوت است . مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > More > Mobile Network > Access Point Names

 با توجه به سیم کارتی که دارید (رایتل ، همراه اول ، ایرانسل و تالیا) یک مورد با همین نام وجود خواهد داشت. آن را حذف کنید.

بعد از حذف APN ، بر روی گزینه New APN کلیک نمایید.برای تنظیم APN می توانید از لینک زیر کمک بگیرید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/64/دلیل-باز-نشدن-سایت-با-اینترنت-گوشی.html


اگر بعد از تنظیمات فوق، باز هم در گوشی شما صفحه باز نمی شود باید از مرورگر دیگری استفاده کنید.

نکته : به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک اگر گوشی شما دارای آنتی ویروس باشد گاهی اوقات پیش می آید به علت تنظیم کردن اشتباه آن و یا به هم ریختن تنظیمات پیش فرض آنتی ویروس، اجازه ی باز کردن برخی سایت ها را به شما ندهد. بنابراین در چک کردن مشکل اینترنت گوشی خود ، به موضوع آنتی ویروس گوشی خود نیز توجه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: